2013. december 11., szerda

Szeretlek idézetek

Szeretlek idézetek


Úgy érzed, belehalsz a szerelembe. Ami lehet szép dolog. Igen. Belehalni a szerelembe szép, de még szebb élni benne.

 Szeretlek Édes, szeretlek Téged,
szeretni foglak, amíg csak élek.
Kezem reszket, szívem nehéz,
Szeretlek Téged, ennyi az egész.

 Az én Szívem egy kis óra, szeretett a rúgója mindig azt kettyegi hogy a Márk a Szilvit nagyon SZERETI!

 Amig szeretsz
addig élek,
Kérlek szeress,
mert meghalni
FÉLEK!

 Utolsó lapra írom a nevem.
Utolsó leszek ki téged elfelejt.

 Szeretlek én téged mint maci a mézet.
Elfeledni soha sem tudnálak téged.

 Egyszer egy éjszakán TE is fogsz majd sírni! Kijössz a temetőbe a síromat megnézni! Síromon egy kis madár panaszosan zengi itt nyugszik ki veled BOLDOG AKART LENNI!

 Te vagy a szívem sütijének legnagyobb csokidarabja!

 Imádója lettem gyönyörű szemednek
Le sem tudom írni, mennyire szeretlek
Leírni nem tudom,de szívemben érzem
Hogy te vagy nekem a legféltettebb kincsem!

 
Korán reggel rád gondolok, nem tudom elfelejteni szép mosolyod, Két szemednek csillogását, napfénynek tűnő arcod ragyogását, Minden versem hozzád szól, nagyon nagyon hiányzol!

 

Kinézek az ablakon és látom a Holdat ragyogni, majd érzem a könnycseppet az arcomon lefolyni. Ha 1 kívánságom lehetne az csak te lehetnél, mert ha itt lennél mellettem nem fájna SOHA többé semmi! 


 Boldog a szívem, mert ha karjaid ölelnek, nem félek!
Szívem, ennél szebbet nem kérhet.
Köszönöm, hogy vagy nekem,
Te vagy a boldogságom, az életem.
A mosolyom, a lelki támaszom,
A tegnapom, s a holnapom.
Isten adjon nekünk még hosszú éveket,
Együtt töltött, békés perceket.
Minden vágyam, örökre enyém legyél,
S mellettem mindig, boldog legyél.

 Szeress ma
Gondolj rám holnap
Emlékezz rám örökké !


Olyan jó hogy te nekem vagy, Hogy nem hagysz el mig élek , És hogy mellettem vagy mikor kéne, Szeretlek mig csak élek és szeretni is foglak mig tart az élet.

 Szeretnélek egyszer átölelni,
Érezni hideg tested,
Mert van egy szerelem,
Amit feledni nem lehet.

Szerető szívem megtalált a réten,
Utánad vágyom minden éjjel.
Szeretném ha egyszeris szemembe néznél,
És elmondanád nagyon szeretlek téged.

Boldog utcákon süvít a szél,
Süvít érted mert nem láthat téged.
Boldog órák voltak még te itt voltál velem,
De a sors azt akarta ne menjek veled.........

 Éjszaka azt álmodtam itt vagy melletem, felkeltem még is hiányzol mellőlem!Csak elszeretném neked mondani  sms-ben, de ha tehetném csókolnálak s fülledbe suttognám: szeretlek!


Soha ne feledd nem vagy egyedül,
minden gondolatom hozzád menekül!
Te vagy álmom! Te vagy ébredésem!
Te vagy minden szívverésem!
Szeretlek !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése